Order Form

Name:
Email Address:
Hp Number
Address
Enquiry

This online form was provided by Freedback.

Thursday 22 November 2012

ALPHA LIPID SLEEP TIME


Harga: Ahli - RM195 / Pasaran - RM238
1 Kotak (28 sachets)

Adakah anda mengalami masalah tidur, yang selalu tidur tapi terpaksa bangun awal? Kerap kali terjaga semasa tidur? Rasa mengantuk walaupun dah tidur lebih daripada 6 jam? Minumlah SLEEP TIME untuk mendapatkan tidur yang mencukupi, tenang dan segar keesokan hari. InsyaAllah.

Sleep Time ialah minuman lazat yang diperbuat dari susu New Zealand. Sleep Time mengandungi Unique Protein Profile, dihasilkan oleh hanya lembu yang tertentu, yang dipilih melalui ujian DNA. Susu khas ini dipertingkatkan melalui teknologi yang dipatenkan dan kemudian dicampurkan dengan bahan-bahan premium. Dengan formula ini ia menyokong ketenangan semulajadi dan tidur yang sihat yang merupakan sebahagian daripada rutin malam anda.

Bukan setakat itu sahaja, tidur yang berkualiti boleh menjamin kesihatan yang baik, boleh mengurangkan index kemalangan di negara kita, anak-anak juga dapat tumpukan perhatian sepenuhnya dalam kelas, awet muda, mengurangkan risiko stress, migraine dan macam-macam lagi tetapi yang paling best, ia adalah susu, bukan ubat tidur. Ini adalah produk pertama di dunia yang mengeluarkan susu seumpama ini. Selalunya orang yang tidak dapat tidur akan menelan pil tidur. Itu adalah drugs atau dadah. Ia boleh memberi kesan yang buruk kepada otak jika diamalkan mengambil ubat tidur. Sekarang dengan adanya 'ALPHA LIPID SLEEP TIME', semua boleh minum dan selamat kepada wanita mengandung, bayi dan kanak-kanak.

BERKHASIAT - Kebaikan semulajadi ini terdiri daripada 99.5% susu yang bebas lemak, rendah laktosa yang dicampur dengan kombinasi Magnesium, Vitamin D dan Alpha Lipid untuk memelihara badan ketika berehat. (Ikut aturcara kegunaannya).

NIKMATI - Secawan Sleep Time sebagai sebahagian dari kebiasaan malam anda, adalah cara yang bagus untuk mendapatkan tidur yang nyenyak, supaya anda bangkit berasa segar dan bersedia untuk sepanjang hari berikutnya. SWEET DREAMS :)

CARA PENGAMBILAN:
  • Dicadangkan untuk mengambil 30-40 minit sebelum tidur.
  • Tuang 150ml air sejuk/suam ke dalam mug atau cawan.
  • Kosongkan satu sachet Sleep Time ke dalam cawan dan kacau rata.
  • PILIHAN : Anda boleh memanaskan campuran Sleep Time selama 40saat di dalam microwave (1000VV) pada suhu tinggi. Tetapkan masa mengikut microwave serta pilihan peribadi anda.
  • Kacau perlahan dan berehat sambil menikmati kelazatan Sleep Time anda :)
Rasanya pun sedap, vanilla cream yang enak.
Cuba malam ini? Biarkan kekuatan alam semulajadi membantu anda menikmati manafaat dari tidur yang nyenyak dan bangun dengan perasaan yang diperbaharui dan kelihatan ceria setiap hari ^_^

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...