Order Form

Name:
Email Address:
Hp Number
Address
Enquiry

This online form was provided by Freedback.

Thursday 22 November 2012

PRODUK PERLANSINGAN BADAN..:)




SD2 adalah produk pelangsingan badan yang terkenal di New Zealand dan kini baru dipasarkan di Malaysia. Ia mula dilancarkan pada 12 Mei 2012 baru-baru ini. Sambutannya cukup luar biasa sehingga ramai orang yang berebut semasa hari pelancaran tersebut. Hanya dalam masa 30minit sahaja, produk habis terjual sebanyak 1000 tin! Apabila ramai orang yang tahu kehebatan dan keberkesanannya, mereka tidak fikir panjang untuk membeli dan cuba menurunkan berat badan dengan lebih cepat. Memang sangat berbaloi!

Program yang berdasarkan kepada penyimpanan protein dan diet ketogenik ini adalah hasil kajian sekumpulan ahli perubatan Harvard Medical University (Dr. George Cahill and Dr. George Blackburn). Hasil dari kajian ini, syarikat NZ New Image Asia Sdn Bhd yang juga pengeluar produk Colostrum Alpha Lipid Lifeline telah menghasilkan produk SD2 yang mampu menggegarkan pasaran di Malaysia.


Dr. George Cahill


Dr. George Blackburn 
SD2 berasaskan soya protein isolate yang terpilih dan bergred tinggi daripada protein soya bukan-GMO (75%), serat, ekstrak daun teh hijau, asid amino, 12 jenis vitamin termasuk A, B, C, D, E dan 11 jenis mineral. ALSD2 tidak mengandungi pemanis tiruan atau perisa dan membantu untuk memastikan bahawa tubuh anda mempunyai semua nutrien penting termasuk protein supaya lemak dibakar, sementara anda masih dapat mengekalkan jisim otot dan ketegangan. Setiap hidangan menyediakan 10gram protein boleh digunakan untuk keperluan harian anda.

SD2 juga direka dengan bahan-bahan untuk menyokong keseimbangan gula dan darah, kekenyangan di antara waktu makan yang tetap dan jisim otot yang sihat. Alpha Lipid Slim Diet 2 membantu untuk mengekalkan berat badan yang sihat. Sebahagian daripada program pengurusan berat badan yang termasuk perubahan diet dan senaman. Ia bukanlah "meal replacement" dimana kita perlu berlapar, tetapi ia adalah "meal supplement" di mana anda perlu makan tanpa meninggalkan rutin harian anda. Oleh itu, semasa menjalani program ini kita tidak akan merasa letih dan kelihatan lesu seterusnya ia akan memberi kita tenaga walaupun proses pembakaran lemak terjadi.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...