Order Form

Name:
Email Address:
Hp Number
Address
Enquiry

This online form was provided by Freedback.

Thursday 22 November 2012

CARA MENGGUNAKAN SD2




Bagi memberi kesan yang lebih maksimum anda disarankan mengurangkan diet karbohidrat, berlemak dan menambahkan diet protein. Apabila badan kita kurang sumber-sumber ini, maka dengan semulajadinya pembakaran lemak yang disimpan dibadan kita akan dibakar oleh metabolisme badan. Kita juga memerlukan protein yang cukup untuk menggantikan sel-sel yang telah mati. SD2 akan bertindak sebagai catalyst atau penggalak pengurangan berat badan secara semulajadi dan ianya terbukti berkesan dan selamat.

Saranan saya di sini, produk pelangsingan di pasaran memang terlalu banyak membuatkan kita selalu keliru dan rata-rata ingin kesan yang cepat. Yang penting adalah anda perlu bijak memlih, haruslah yang selamat dan tidak memberi kesan sampingan. Apa-apa pun disiplin diri dan kesetiaan kepada program adalah penting dan kuncinya.

Plan yang mudah diikuti:
SATU, tambahkan 2 sudu penuh SLIM DIET 2 kedalam 200-250ml air masak / sejuk.
DUA, kurangkan makanan berLEMAK dan berGULA.
TIGA, tingkatkan penggunaan makanan segar seperti sayur-sayuran, bijirin asli dan makanan laut.

4 gelas SD2 sehari akan membekalkan anda dengan 100% zat pemakanan yang diperlukan oleh tubuh anda untuk TENAGA TINGGI dan tubuh yang RAMPING LAGI SIHAT.

Pengambilan jus buah-buahan adalah tidak dibenarkan semasa menjalani program ini kerana kandungan karbohidrat dalam buah-buahan adalah terlalu tinggi. Dalam program ini, kadar karbohidrat harian yang perlu diambil hanyalah antara 20-35gm sehari.

Minum air masak / sejuk 7 gelas sehari atau 3 liter sehari. Kerana ini dapat membantu proses pembakaran lemak berlaku dengan mudah.

Adalah satu BONUS kepada anda jika melakukan SENAMAN selama paling tidak 30 minit sehari.

Makanan yang disarankan ketika menjalani program SD2:
Makanan berprotein iaitu ayam, daging, keju, telur, ikan, makanan laut dan kambing. Bijirin iaitu beras perang, kacang dan bijiran oat. Sayuran segar iaitu asparagus, kobis, lobak, cendawan, tomato, bawang dan sayur-sayuran lain. Buah-buahan yang kandungan karbohidrat rendah iaitu epal, pisang, anggur, dan oren. TIDAK DIGALAKKAN mengambil makanan berkarbohidrat tinggi seperti NASI dan ROTI.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...